Toimitusehdot

Toimitusehdot ja käytännöt

 

Verkkokaupan toimitus- ja palautusehdot

 

1. Yleistä

Tämä verkkokauppa toimii Suomen lakien mukaisesti ja noudattaa kuluttajansuojalakia. Asiakkaan tulee tutustua toimitusehtoihin ennen tilaamista. Tekemällä tilauksen asiakas hyväksyy nämä ehdot.

 

2. Tilaaminen ja maksaminen

Tilauksen voi tehdä verkkokaupassamme. Maksujen välittäjänä toimii Shopify Payments, joka tukee yleisiä maksutapoja, kuten pankki- ja luottokorttimaksuja, verkkopankkimaksuja sekä mobiilimaksuja. Lisäksi tarjoamme maksuvaihtoehtoina myös Paypalin.

Maksut käsitellään turvallisesti, eikä verkkokauppamme tallenna asiakkaan maksutietoja. Maksu tapahtuu aina salatussa yhteydessä maksupalveluntarjoajan kautta.

 

3. Toimitus

Toimitamme tuotteet Suomessa. Toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti ja ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Tarjoamme ilmaisen toimituksen tietyille sijainneille tai yli tietyn suuruisille ostoksille.

 

4. Peruutusoikeus ja palautukset

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus, joka alkaa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa.

 

Kaikki tuotteet, erityisesti käytetyt ja entisöidyt tuotteet, myydään “sellaisina kuin ne ovat” ostohetkellä. Käytetyt tuotteet voivat sisältää ajan myötä syntyneitä kulumia, jotka on ilmoitettu esitetty tuotekuvauksessa. Asiakkaan vastuulla on tutustua tuotekuvaukseen ja mahdollisiin kuviin ennen ostopäätöstä. Myymälästä ostettuna asiakkaan vastuulla on tarkastaa tuote ennen ostopäätöstä.

 

Mikäli asiakas peruuttaa tilauksensa ja tilauksessa on hyödynnetty ilmaista toimitusta sijainnin tai ostosumman perusteella, palautettavasta summasta vähennetään kuljetusmaksu. Tämä koskee myös tilanteita, joissa palautuksen jälkeen tilauksen loppusumma alittaisi ilmaisen toimituksen rajan.

 

Asiakas on itse vastuussa palautuksen järjestämisestä ja mahdollisista palautuskuluista. Tarjoamme myös palautuspalvelun, jossa noudamme tuotteen takaisin sovittua maksua vastaan. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tätä palvelua, tulee hänen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@leimalipasto.fi palautuksen sopimiseksi.

 

5. Reklamaatiot ja vialliset tuotteet

Jos toimitettu tuote on viallinen tai ei vastaa sovittua, asiakkaan tulee ottaa meihin yhteyttä viipymättä osoitteeseen info@leimalipasto.fi. Korvaamme virheellisen tuotteen ensisijaisesti sopimuksen mukaan joko hinnanalennuksella, hyvityksellä tai palautuksella.

 

Kun asiakas tekee ostoksen, hän hyväksyy samalla kauppaehdot sekä tietosuojaselosteen ja siihen liittyvät ehdot.

 

Yhteystiedot

Leima & Lipasto

Mannerhemintie 37

00250 Helsinki

Info@Leimalipasto.fi

0504309987

 

Takaisin blogiin